Undermenuer til denne side:

Mikro tilsynspakke

 

Uvildigt tilsyn på dit byggeri – Byggetilsynet.dk ved hvad det drejer sig om.

Denne tilsynspakke er tilpasset byggesager hvor man gerne vil have tjekket de allermest kritiske forhold, men undlader de forhold, som mest er af kosmetisk karakter. Tilsynspakken består af 3 x tilsyn og deltagelse i aflevering.

Denne tilsynspakke anbefales og anvendes sjældent, da der er forhold som kan blive indbygget undervejs, uden at disse er dokumenteret.

Byggetilsynet.dk er på pladsen 3 x i byggefasen og deltager i afleveringsforretningen. Herudover får I en hotline i byggeperioden – I vil naturligvis have spørgsmål undervejs i byggeprocessen.

Tilsynene er nøje afstemt iht. byggeriets fremdrift.

Ved at lade Byggetilsynet.dk føre tilsyn på jeres byggeri, er I sikre på at få et tilsynsnotat der dokumenterer forholdene på byggepladsen , ved hvert tilsyn – uanset om der er forhold at påpege eller ej !

Tilsynsnotatet sendes altid til jer som bygherre og til byggefirmaet, hvis der er forhold at påpege.

Når Byggetilsynet.dk deltager i afleveringsforretningen, er der  et opfølgende besøg U/B efter ca. 6 uger med i pakken, såfremt der er behov her for – muligvis kan opfølgningen klares pr. tlf eller mail – f.eks. i tilfælde af at byggefirmaet ikke har udbedret fejl og mangler iht. aftale.

Mikro tilsynspakke anvendes oftest hvor banken af en eller anden årsag har sat et loft på omkostningen til byggetilsyn eller man af andre årsager er nødsaget til at spare på denne post.

Kontakt Byggetilsynet.dk ganske uforpligtende for en nærmere drøftelse vedr. uvildigt tilsyn på jeres byggeprojekt.

Ved henvendelse via kontaktformularen hører du altid fra os, indenfor den førstkommende hverdag efter henvendelsen.

"Professionelt tilsyn og vedholdende opfølgning"

— Louise Back Pedersen og Karsten Hedemann, Skødstrup

Kontakt - klik her

Byggetilsynet.dk

Bytorvet 3, 1.sal
8541 Skødstrup
T : 76 42 02 00

Kontakt : Brug kontaktformularen

Åbningstider:

Mandag-torsdag 8.00 – 16.30
fredag 8.00 – 15.00

CVR : 33 50 25 67